lördag 24 september 2011

Releasefest för Dawn Frenchs bok En liten smula underbar

Igår var jag på releasefest för boken En liten smula underbar av Dawn French i Printz Publishings monter på bokmässan.

Här ser ni härliga glada Pia Printz som äger Printz Publishing.

Vi var många som träffades i hennes lilla monter och vi hade väldig trevligt! Jag pratade bland annat lite med trevliga Varg Gyllander och tjusiga Sofie Serenbrant! Ni har väl förresten sett mitt inlägg om Sofies underbara klänning? Så fick jag till min stora glädje möta Sandra Gustafsson. Ni har väl inte missat att hon har en ny roman (Absorbera) som hon lägger ut ett avsnitt av en gång per vecka på sin hemsida? Så träffade jag flera av de andra bokbloggarna och passade på att växla ett par ord med dem också.

Inga kommentarer: